Illatmarketing:
a te privát gyorsítósávod a márkaépítésben
Van olyan marketinges “trükk”, ami képes rávenni a vásárlókat, hogy háromszor több időt töltsenek egy üzlethelyiségben, és ami akár 80%-al növelheti a vásárlási szándékot?
Azt eredményezheti, hogy az ügyfelek szó nélkül hajlandók legyenek 10-20%-al többet fizetni a termékekért? Sőt, eléri, hogy azokat csúcsminőségűnek és luxusnak tekintsék?
Ilyen trükkről nem tudunk, de olyan tudományos alapokon álló marketingeszközt ismerünk, ami képes erre.
Úgy hívják: illatmarketing.
Mi az illatmarketing?
Az illatmarketing a leggyorsabb út a vásárló hűségének megszerzéséhez. Az egyik, ha nem az egyetlen olyan marketingeszköz, amit a konkurencia képtelen egy az egyben lemásolni. Ez a formabontó eszköz áthidalja a logika és az érzelmek közötti szakadékot és képessé tesz arra, hogy beszéld a nyelvet, amit a célközönséged intuitívan megért.
Hogyan működik az illatmarketing?
Az illatmarketing az 5 érzékünk egyikére, a szaglásra épít. A szaglás az agy érzelmekért és emlékekért felelős részében található (amigdala és hippocampus), így az illatok képesek arra, hogy tudat alatt, akár azonnali érzelmi kötődést hozzanak létre. Ez miért fontos? Mert ma már kutatások bizonyítják, hogy az ember alapvetően érzelmi alapon dönt. Ez pedig azt jelenti, hogy a megfelelő illattal képesek vagyunk befolyásolni a vásárlók döntéseit.
Mit nyer egy fizikai üzlettel rendelkező vállalkozás, ha illatmarketingbe fektet?
Legyél versenytársaid közül Te az első!
Miért a BUDAfresh illatmarketing?
Személyre szabott és költséghatékony illatrendszert építünk
Képesek vagyunk akár egy helyiségen belül, rugalmasan szabályozni az illatok erősségét. Ezáltal üzlethelyiségre szabottan és a piachoz képest költséghatékony áron szolgáltatunk.
Mindent megcsinálunk
Nemcsak a tervezést és a beszerelést, hanem a karbantartást is vállaljuk. Így Neked csak az illatmarketing előnyeit kell élvezned, másra nem lesz gondod.
Hosszú távú partnerekben gondolkodunk
Számunkra fontos, hogy már az első hónap után elégedett legyél, ezért az illatmarketinggel külön csapat foglalkozik.
Az illatmarketing luxusszolgáltatás?
Bár az illatmarketing az üzletet prémium köntösbe öltözteti, mint marketingeszköz egyáltalán nem csak a nagy cégek kiváltsága. A szolgáltatás díja a helyiség nagyságától és az igények komplexitásától függ, ám csomagjaink már havi pár tízezer forinttól elérhetők.
Vajon mire képes a vállalkozásod az illatmarketing segítségével?
Kérj ingyenes konzultációt és megmutatjuk!
*A Nike tanulmányai alapján.